مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

نرم افزار دسکتاپی تقویم شمیم یار 93

گوشه هایی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم :
دشمنان جمهوری اسلامی ایران باورهای سیاسی و دینی و نیز عادات حسنه ملت ما را با تکیه بر ابزارهای فرهنگی هدف گیری کرده اند؛
برای مقابله اصولی و برنامه ریزی شده با این تهاجم دشمن، لازم است مدیریت متمرکز و هدایت کننده ای در امور فرهنگی به وجود آید.
شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
هزینه استفاده از این نرم افزار هدیه 14 صلوات به روح مطهر بانوی دو عالم ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد


مسجد امشب...

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) . حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی امشب 1393.2.30 در ادامه "سلسله مباحث احکام" امشب در بین نماز مغرب و عشاء در چند دقیقه ی کوتاه به موضوع  "احکام ارث" پرداخت که سر فصل های سخنان حاج  آقا اسدی به شرح زیر است:

-اموالی که در ارث به فرزند ارشد می رسند..

-خمس در ارث

شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

همچنین امشب همجون سه شنبه هفته های گذشته مراسم معنوی دعای توسل بعد از نماز عشاء با مداحی برادر مروتی برگزار گردید.

ابلاغ سیاستهای کلی جمعیت


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/5745/B/khamenei-29bahman-002.jpg


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست های کلی «جمعیّت» را که براساس بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

متن ابلاغیه رهبر انقلاب به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم

با عنایت به اهمیّت مقوله جمعیّت در اقتدار ملّی؛ و با توجه به پویندگی، بالندگی و جوانی جمعیّت کنونی کشور به عنوان یک فرصت و امتیاز؛ و در جهت جبران کاهش نرخ رشد جمعیّت و نرخ باروری در سال‌های گذشته، سیاست‌های کلی جمعیّت ابلاغ می‌گردد. با در نظر داشتن نقش ایجابی عامل جمعیّت در پیشرفت کشور، لازم است برنامه‌ریزی‌های جامع برای رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور متناسب با سیاست‌های جمعیّتی انجام گیرد. همچنین ضروری است با هماهنگی و تقسیم کار بین ارکان نظام و دستگاه‌های ذیربط در این زمینه، اقدامات لازم با دقّت، سرعت و قوّت صورت گیرد و نتایج رصد مستمر اجرای سیاست‌ها گزارش شود.
سیّدعلی خامنه‌ای
۳۰/اردیبهشت/۱۳۹۳

ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید

  ادامه مطلب ...

دکتر جلیلی در دزفول

به گزارش دزمهراب نشست موسسه فرهنگی مهراب شهرستان دزفول به مناسبت ۴ خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، با همکاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول و کانون جلسات قرائت قرآن دزفول  و با حضور گرم و صمیمی دکتر سعید جلیلی نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی برگزار می شود.

حضور دکتر سعید جلیلی در برنامه های موسسه فرهنگی مهراب شهرستان دزفول به مناسبت روز چهارم خرداد ۹۲ از ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی در جمع طلاب حوزه های علمیه دزفول آغار می شود. ایشان سپس راس ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر مهمان عموم مردم مقاوم دزفول خواهند بود که این برنامه در تالار مهتاب(روبروی بیمارستان بزرگ دزفول) برگزار خواهد شد. ایشان در آخرین برنامه که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد با حضور در جمع مردم شهر دزآب(صفی آباد) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.



f10fe02b80f5176c1

آغاز بحث وصیت..

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) . حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی امشب 1393.2.28 در ادامه "سلسله مباحث احکام"  بعد از پایان بحث ارث در شبهای گذشته. با توجه به درخواست نمازگزاران مسجد. از امشب بین نماز مغرب و عشاء به موضوع مهم "وصیت" پرداخته خواهد شد.که سر فصل های سخنان  امشب حاج  آقا اسدی به شرح زیر است:


-اهمیت وصیت

-وصیت مستحب است...

-وصیت بر کسی که دین برگردنش هست واجب است.

-عمل به وصیت  ثلث میت..



عطوفت پدری...

حبیب بن ثابت می گوید: مقداری عسل به بیت المال آوردند.حضرت علی(ع) دستور داد یتیمان را حاضر کردند. در موقعی که عسل را بین نیازمندان تقسیم می نمود،خود شخصا به دهان یتیمان عسل می گذارد.
عرض کردند این عمل برای چیست؟
فرمود: امام پدر یتیمان است. عسل به دهان یتیمان می گذارم و بجای پدران از دست رفته آنها عطوفت پدری می کنم.
منبع:ناسخ التواریخ ، ج3

سلسله مباحث احکام..

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) . حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی امشب 1393.2.27 در ادامه "سلسله مباحث احکام"  و در ادامه ی بحث شب گذشته در بین نماز مغرب و عشاء به موضوع مهم "احکام ارث" پرداخت که سر فصل های سخنان حاج  آقا اسدی به شرح زیر است:
-احکام وکالت بعد از فوت

-تقسیم مال قبل از فوت و هبه

-دیون در ارث

-وصی به ارث


پرسش و پاسخ:

-در صورتی که قرض های کسی که فوت کرده از ماترک او بیشتر باشد ؟

از شب های آینده به احکام و بحث "وصیت" پرداخته خواهد شد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اسدی

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) . حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی امشب 1393.2.26 در ادامه "سلسله مباحث احکام" در بین نماز مغرب و عشاء به موضوع مهم "احکام ارث" پرداخت که سر فصل های سخنان آقای اسدی به شرح زیر است:

-هدیه دادن مال قبل از فوت

-مهریه همسر در ارث

-تفاوت وصیت به مال و وصیت به ارث؟

 پرسش و پاسخ:

-وکالت ثبتی بعد از فوت؟


شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)