مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

مراسم اجتماع بزرگ مدافعان حرم و یادواره شهدای محمد بن جعفر طیار(ع) برگزار شد

همزمان با ایام سوگواری ماه محرم ؛مراسم اجتماع بزرگ مدافعان حرم و یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج محمد بن جعفر طیار(ع)با مهمانی پیکر مطهر دو شهید گمنام و با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و با استقبال پرشور مردم و مسئولان استانی برگزار شد. 

دبیر سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت حضرت محمّد بن جعفر طیار(ع)دزفول درحاشیه مراسم معنوی ونورانی درگفت وگوباخبرنگارما ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش  امنیت و آسایش امروز کشور را درسایه فداکاریها و ایثارگریهای شهدا عنوان کرد و گفت:برگزاری یادمان ها و یادواره های شهدا نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ شجاعت و فداکاری در راه دین دارد.

محمود حاتمی  با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه هرچه در زمینه شهدا کار کنیم باز هم کم است، افزود: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل در جامعه فراموش شود.

دبیر سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) دزفول با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تاکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

حاتمی با توصیه به جوانان در زمینه مطالعه در مورد شهدا و افکار و اهداف آنها گفت: شهدا از بهترین انسان‌ها بودند.

وی افزود:شهدا ضامن سلامت ، ماندگاری و دوام انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها ما را در مقابل تهدیدهای مختلف بیگانه بیمه خواهد کرد.

دبیر سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت حضرت محمّد بن جعفر طیار(ع) تصریح کرد: هدف از برگزاری این یادواره‌های شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فداکاری‌ها و دلاورمردی‌ها در قبال شهدا این است که جوانان را با فرهنگ ایثار، شهادت و عاشورا آشنا نماییم.

این مراسم نورانی و معنوی با مهمانی دو شهید گمنام، سخنرانی آیت الله دکتر محسن حیدری امام جمعه اهواز ، مداحی یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج سید محمد امام  و روایت گری مادر شهید حقیقی از برنامه های یادواره شهدا بود.

گفتنی است: دراین آیین مردم ولایتمدارشهرستان دزفول با برنامه عزاداری در جوار مزارمطهر شهدا درآستانه حضرت محمّد بن جعفر طیار(ع) با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی‌(ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.










نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد