مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

آیت الله حیدری:اسرائیل و آل سعود دو غده سرطانی منطقه

واحد رسانه ای طیار: سومین یادواره شهدای شهر محمد بن جعفر(ع) دزفول و اولین یادواره ۱۳ شهید مدافع حرم استان خوزستان، با حضور خانواده های شهدا بویژه خانواده های شهدای مدافع حرم از سراسر استان و خیل مردم قدرشناس پایتخت مقاومت ایران برگزار شد.

محمد بن جعفر طیار

عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای روستای محمدبن جعفر(ع)، با بیان اینکه شهدا با معنویت بخشیدن به جامعه موجب پویایی و عزت انقلاب اسلامی شده اند، گفت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا از همه تحریم های اقتصادی، سیاسی و نظامی و هجمه های فرهنگی گذشت و همچنان قوی و استوار به راه خود ادامه می دهد.

آیت الله حیدری با اشاره به جانفشانی سرداران شهید ایران اسلامی در کشورهای منطقه علیه تروریست های تکفیری داعشی افزود: ایران به برکت خون شهدا مرزهای جمهوری اسلامی تا سوریه ،لبنان ،یمن و عراق گسترش یافته که این نشانه اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی، تجاوز به ایران را هدف داعش در عراق و القاعده و تروریست های وابسته به آل سعود در سوریه خواند و از اسرائیل و آل سعود به عنوان دو غده سرطانی و غلامان حلقه به گوش اسراییل توصیف کرد و ادامه داد: آل سعود و داعش سربازان دشمن در بین امت اسلامی و بزودی شاهد به پایین کشیده شدن قدرت های دروغین خواهیم بود.

برجام، دیگر موضوعی بود که عضو مجلس خبرگان رهبری آن را مورد اشاره قرار داد و گفت: اتحادیه اروپا وگروه ۱+۵ تمام تلاش خود را برای ساقط کردن ایران بکار گرفته اند اما با هوشیاری مقام معظم رهبری و ترسیم خطوط قرمز ، دشمن نتوانست به هدف خود برسد.

وی برجام را دارای نقاط مثبت و منفی خواند و افزود: چه دشمن راضی باشد چه راضی نباشد پیروزی از آن ملت ایران است.
خاطره گویی مادر شهیدان حقیقی و همسر شهید کجباف، شهید مدافع حرم از دیگر بخش های این مراسم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد