مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

یادواره با شکوه شهدای محمد بن جعفر طیار(ع) برگزار گردید

مراسم  یادواره ی شهدای پایگاه مقاومت بسیج محمد بن جعفر طیار(ع)  و اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان خوزستان در روز دوشنبه ۲۰ مهر برگزار شد.

DSC09205

به گزارش دزمهراب اولین برنامه اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان خوزستان و یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد بن جعفر طیار(ع)  برای ایجاد فضای  فرهنگی و انقلابی در شهرستان دزفول با سخنرانی خطیب توانا آیت الله دکتر محسن حیدری (امام جمعه اهواز) و مداحی  حاج سید محمد امام(از اهواز) و  همچنین روایت گری مادر شهید حقیقی(شهیدی که در قبر خندید) ، روایت گری همسر سردار مدافع حرم شهید حاج هادی کجباف و تشییع  دو شهید گمنام  در شب دوشنبه با حضور بیش از  ۳ هزار نفر در آستانه متبرکه حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) برگزار شد

در این برنامه آیت الله حیدری  با اشاره به اینکه شهدا موجب حرکت و پویایی جامعه می شوند گفت:شهدا با نورانی کردن دلها و معنویت بخشیدن به جامعه موجب پویایی و عزت انقلاب اسلامی شده اند.

 IMG_2712


آیت الله حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای روستای محمدبن جعفر(ع) افزود:جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا از سد تحریم های مختلف اقتصادی،سیاسی،نظامی ،هجمه های فرهنگی ،جنگ نرم و جنگ سخت گذشت و همچنان قوی و استوار به راه خود ادامه می دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدا با حیات و آثار خود امت اسلام را زنده نگه داشته اند گفت:در حال حاضر مرزهای جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در محدوده جغرافیایی خلاصه نمی شود بلکه تا سوریه ،لبنان ،یمن و عراق گسترش یافته که این نشانه اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.
آیت الله حیدری به جانفشانی سرداران شهید ایران اسلامی در کشورهای منطقه علیه تروریست های تکفیری داعشی اشاره کرد و گفت:شهیدان همدانی،کجباف،حیاری و جنت مکان در راه دفاع از امنیت ملی ایران شهید شدند .
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هدف داعش در عراق و القاعده و تروریست های وابسته به آل سعود در سوریه را رسیدن به هدف خود و تجاوز به ایران دانست و گفت:داعش وابسته به اسراییل و آل سعود یهودی ویهودی زاده است و نه مسلمان است و نه عرب است که به عنوان دو غده سرطانی غلامان حلقه به گوش اسراییل شده اند.
آیت الله حیدری آل سعود و داعش را سربازان دشمن در بین امت اسلامی معرفی کرد و ابراز امیدواری نمود بزودی موانع برداشته شده و قدرت های دروغین پایین کشیده خواهند شد.
وی همچنین به موضوع برجام اشاره کرد و گفت:شش کشور همراه با اتحادیه اروپا در مقابل ایران قرار گرفته اند که تمام تلاش خود را برای ساقط کردن ایران بکار گرفته اند اما با هوشیاری مقام معظم رهبری و خطوط قرمزی که ایشان مشخص کردند دشمن نتوانست به هدف خود برسد.
وی با اشاره به اینکه برجام دارای نقاط مثبت و منفی می باشد افزود:چه دشمن راضی باشد چه راضی نباشد پیروزی از آن ملت ایران است .
آیت الله حیدری همچنین یاد شهدای مدافع حرم که با جانفشانی به مقامات بالایی رسیدند را گرامی داشت.

در این یادواره که با تشییع نمادین دو شهید گمنام معراج شهدای اهواز همراه بود از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.
گزارش کار دبیر یادواره کربلایی محمود حاتمی  و مداحی حاج سید محمد امام  و تجلیل از مادران  و خانواده های شهدای مدافع حرم و شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) از دیگر برنامه های این یادواره بود.

IMG_2803


DSC_0041


DSC_0054


DSC_0072


IMG_2766


DSC09267



DSC_0095


DSC_0113


DSC_0156

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد