مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

سرپرست جدید اداره اوقاف منصوب گردید

به گزارش دزمهراب صبح امروز آیین تودیع و معارفه چند تن از مسئولین شهری در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول در فرمانداری ویژه برگزار گردید.

فرماندار دزفول در این جلسه گفت: انتصاباتی جدیدی در شهرستان صورت گرفته است که برای این عزیزان صحت و سلامت و توفیق خدمت برایشان آرزومندم.

حبیب الله آصفی افزود: حاج آقا فائزی به سمت سرپرستی اداره اوقاف و امور خیریه دزفول منصوب شدند.

حجت الاسلام فائزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار دزمهراب گفت: بحث شاخص شهرستان که باید بیشتر بر روی آن مانور تبلیغاتی صورت گیرد بقعه های شاخص به ویژه حضرت سبزقبا(ع) و محمد بن جعفر طیارمیباشد که باید یک شناسایی و تعریف مجدد در سطح ملی داشته باشیم.

IMG_0470

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدهادی جمعه 24 آذر 1396 ساعت 18:44

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد