مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

مصاحبه ی آقای مختوزاده با خبرگزاری رسا


شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)



عبدالحسین محتوا زاده، مسؤول کانون فرهنگی هنری جعفرطیار دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مشارکت 8 هزار کانون فرهنگی و هنری عشایری و روستایی از سراسر کشور در سومین کنگره فرهنگی هنری مساجد کشور اظهارداشت: کانون فرهنگی هنری جعفر طیار دزفول مقام برتر این کنگره را دریافت کرد.

محتوازاده افزود: این نخستین دوره ای بوده که کانون های فرهنگی و هنری مساجد و غرفه دستاوردهای فرهنگی خوزستان در این کنگره مقام می آورد.

مسؤول کانون فرهنگی جعفر طیار دزفول برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی، تشکیل کلاس های آموزشی تربیتی برای خانواده ها، آموزش در فضای مجازی و راه اندازی سامانه کشوری، برگزاری جشن تولد اعضای کانون ها، تهیه نشریه الکترونیکی و برگزاری اردوهای جهادی را از جمله فعالیت های ارائه شده این کانون فرهنگی عنوان کرد.

وی اظهارداشت: اشتغال زایی از موضوع های بوده که این کانون فرهنگی به آن اهمیت ویژه داده و در این زمینه کلاس های آموزش زنبورداری را برگزار کرد.  

مسؤول کانون فرهنگی برتر کشور گفت: گزارش 65 صفحه ای عملکرد این کانون فرهنگی به صورت متنی و تصویری به محل برگزاری این کنگره فرهنگی و هنری ارسال شده بود که پس از بررسی این گزارش از سوی کارشناسان، این کانون به همراه 7 کانون از دیگر نقاط کشور به عنوان کانون برتر کشوری برگزیده شد.

محتوازاده در پایان تصریح کرد: پایگاه مقاومت بسیج دزفول، شهرداری، شورای اسلامی، معاونت پرورشی مدارس و مؤسسه های خیریه را از جمله نهادهای پشتیبان این کانون برشمرد و گفت: حوزه علمیه از دیگر نهادهایی بوده که به صورت گسترده از این کانون فرهنگی و هنری حمایت کرده است./9452/ت303/ب2