مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

سردار علی رجبی:دوران دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران است

فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) سپاه خوزستان گفت:دوران دفاع مقدس به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان به افتخاری ماندگار برای ملت ایران تبدیل شده است.


به گزارش واحد رسانه ای طیار، سردار علی رجبی روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در جوار شهدای دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی افزود:ملت ایران با برخورداری از روح ایمان ،ایثار و شهادت طلبی و تبعیت از ولایت فقیه در برابر تعرض ناجوانمردانه دشمن ایستاد و فرهنگ مقاومت را در جامعه نهادینه کرد.
وی به حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در میدان عزت و افتخار اشاره کرد و گفت:شکوفایی و وحدت نیروهای مسلح مایه عزت ایران اسلامی است و این همدلی و وحدت نیروهای مسلح و ملت موجب اقتدار نظام اسلامی شده است.

رژه 31 شهریور دزفول هفته دفاع مقدس 29


رژه 31 شهریور دزفول هفته دفاع مقدس 26



مسابقه تیـــــراندازی با تفنگ بادی

به گزارش واحد رسانه ای طیار: ستاد برگزاری سومین یادواره شهـــــــــــدای پایگاه مقاومت بسیج محمّد بن جعفر طیار(ع) به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در پیش بودن یادواره شهدای محمد بن جعفر طیار(ع) اقدام به برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی نموده است.

زمان:پنجشنبه 2 مهر ساعت 20

مکان: سالن فرهنگی ورزشی ولایت

نتیجه تصویری برای سالن صالحین ولایت محمد بن جعفر

همایش شعر “یادگـــاران کربــــلا” برگزار گردید

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاغ مقدس،اولین همایش شعر مقاومت با عنوان “یادگاران کربلا” در مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)-دزفول برگزار شد.

DSC03778

به گزارش واحد رسانه ای طیار،در این مراسم که با استقبال بسیار خوبی از سوی شاعران مطرح شهرستانی و استانی، مسئولان و علاقه مندان به شعر و ادبیات مواجه شد در رثای شهیدان ، انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی شعر خوانی صورت گرفت.

در این مراسم آقای محمد رحیمی ،سرکار خانم زینب مخیطی ، سرکار خانم زهرا آرسته نیا و آقای مهندس علی موجودی شعر خوانی نمودند

لازم به ذکر است، به مناسب سالروز شهادت یادگار کربلا امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت شهادت شهید ملک محمد کرمی، نوجوان ترین شهید شهرستان دزفول ، اولین همایش شب شعر مقاومت به عنوان “یادگاران کربلا” نام گذاری شد.

همچنین لازم به ذکر است، این مراسم با همکاری ستاد برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) و هیأت رهروان شهدا-مسجد جامع برگزار گردید.

DSC03697


DSC03699


DSC03720


DSC03701


DSC03762


DSC03813


DSC03799

مدافعان حرم/شهید ناصر مسلمی سواری

شهید ناصر مسلمی سواری

ستاد برگزاری سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمّد بن جعفر طیار(ع) و تجلیل از شهدای مدافع حرم:

یکشنبه ها/ معرفی شهدای مدافع حرم

شهید منصور (ناصر) مسلمی در سال 1360 در شهر سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان دیده به جهان گشود.

این شهید دارای دو فرزند پسر به نام‌های علیرضا و بنیامین و دو دختر است و در محرم سال1392 هنگام زیارت حرم حضرت زینب (س) توسط ایادی استکبار جهانی گروههای تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

معرفی کتاب/آغازی بر یک پـــــــــــــــــایان

واحد رسانه ای طیار: شنبه ها/ معرفی کتاب

http://rasatar.persiangig.com/image/avini.jpg

«آغازی بر یک پایان » کتاب ششم از مجموعه آثار شهید مرتضی آوینی است . این کتاب مجموعه ای از مقالات نگارنده است که بیش تر وجهه ی نظر اعتقادی و سیاسی او را نشان می دهد و در چهار بخش تنظیم شده است .بخش اول حاوی نوشته هایی در سوگ حضرت امام خمینی (ره) و تبیین جایگاه ایشان در« تاریخ حیات باطنی انسان » است . بخش دوم مقالاتی درباره مبانی حکومت دینی و نظام ولایت فقیه ، خصوصاً در تقابل سیاسی غالب در عالم متجدد و غربی را در بر می گیرد . بخش سوم کتاب به فاجعه نسل کشی مسلمانان در بوسنی اختصاص دارد و تشکیل

«امت متحد اسلامی » به مثابه راهی برای مواجهه با « سیطره نظم نوین و آمریکایی بر جهان » پیشنهاد شده است . و بالاخره در بخش چهارم و پایانی کتاب نگارنده انقلاب اسلامی ایران را دلالتی تأویلی بر سپری شدن عصر تمدن غرب می داند و بشارت می دهد که تا «آن وضع موعود که انسان در انتظار اوست فاصله ای چندان باقی نمانده است .»
در این کتاب بنا بر روال گذشته ، ویراستار محترم توضیحاتی در پای صفحات کتاب افزوده که با علامت «- و.» مشخص شده اند . نقل اقوال دیگران در اغلب موارد با ماّخذ اصلی تطبیق یافته و رسم الخط و نقطه گذاری و املای کلمات به همان صورت نخستین حفظ شده است . نمایه هایی هم برای استفاده علاقه مندان در پایان کتاب آمده است.

اولین همایش شب شعر مقاومت “یادگاران کربلا”

به مناسب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اولین همایش شب شعر مقاومت با عنوان “یادگاران کربلا” برگزار می گردد.

به گزارش واحد رسانه ای طیار؛ به همت ستاد برگزاری سومین یادواره ی شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد بن جعفر طیار(ع)، همزمان با سالروز شهادت یادگار کربلا امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت سالروز شهادت نوجوان ترین شهید استان خوزستان شهید ملک محمد کرمی ، اولین همایش شب شعر مقاومت  با عنوان “یادگاران کربلا” با محوریت انقلاب اسلامی و شهدا  با حضور شاعران برجسته ی استان خوزستان در روز دوشنبه مورخ ۳۰ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار (ع) – دزفول برگزار می گردد.

6-302

با نوای کاروان...

ستاد برگزاری سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد بن جعفر طیار(ع):مداحی حاج صادق آهنگران در ابتدای دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30766/C/13940625_2730766.jpg


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30766/C/13940625_1930766.jpg

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

منبر دو دقیقه ای/مگر من بچه ام ! (جذابیت های سینمایی)

واحد رسانه ای طیار : چهارشنبه ها با یک منبر دو دقیقه ای همراه شما هستیم

شماره نهم

موضوع : مگر من بچه ام

جذابیت های سینمایی

دانلود (+)

menbar-dezmehrab

مراسم هفتگی هیات رهروان شهدا/گزارش تصویری

به گزارش واحد رسانه ای طیار، مراسم هفتگی هیات رهروان شهدا-مسجد جامع دوشنبه شب به مناسبت شام غریبان امام جواد(ع) برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم قای ممتاز استان خوزستان برادر محمد حسینی مجلس را به نور قرآن مزین نمودند. در ادامه خطیب توانا حجت الاسلام و المسلمین محسن قربانی با بیان شیوای خود ابعاد مختلف شخصیتی حضرت جواد(ع) را مورد بررسی قرار دادند.

و در پایان مراسم عزاداری و سینه زنی با حضور مداح جوان و انقلابی کربلایی حسین بلیوند برگزار شد.

http://s6.picofile.com/file/8212162868/114253.jpg

http://s6.picofile.com/file/8212162892/DSC03604.jpg


http://s3.picofile.com/file/8212162918/DSC03608.jpg


http://s6.picofile.com/file/8212162968/DSC03620.jpg


http://s6.picofile.com/file/8212162926/DSC03618.jpg


http://s3.picofile.com/file/8212162992/DSC03625.jpg


http://s3.picofile.com/file/8212163018/DSC03627.jpg


http://s3.picofile.com/file/8212163026/DSC03635.jpg



گزارش تصویری اردوی جوانان مسجد جامع

به گزارش واحد رسانه ای طیار ، اردوی یک روزه ویژه جوانان جلسات مسجد جامع و فعالین فرهنگی در اردوگاه شهید رجایی دزفول برگزار گردید.

شهرک بن جعفر


شهرک بن جعفر


شهرک بن جعفر


شهرک بن جعفر


شهرک بن جعفر


شهرک بن جعفر