مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

گرامیداشت شهادت سید رحمان غفاری/هیات رهروان شهدا

هیات رهروان شهدا برگزار می نماید:

مراسم سالروز شهادت شهید والا مقام سید رحمان غفاری

زیارت عاشورا-سینه زنی و عزاداری-قرائت وصیت نامه-خاطره گویی


پنجشنبه 21 آبان ساعت 20

حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)-جنب دبستان دز


با حضورا مداحان اهل بیت:

کربلایی حسین بلیوند

کربلایی مهدی حسینی

http://s3.picofile.com/file/8222163584/7859666.jpg


سرپرست جدید اداره اوقاف منصوب گردید

به گزارش دزمهراب صبح امروز آیین تودیع و معارفه چند تن از مسئولین شهری در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول در فرمانداری ویژه برگزار گردید.

فرماندار دزفول در این جلسه گفت: انتصاباتی جدیدی در شهرستان صورت گرفته است که برای این عزیزان صحت و سلامت و توفیق خدمت برایشان آرزومندم.

حبیب الله آصفی افزود: حاج آقا فائزی به سمت سرپرستی اداره اوقاف و امور خیریه دزفول منصوب شدند.

حجت الاسلام فائزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار دزمهراب گفت: بحث شاخص شهرستان که باید بیشتر بر روی آن مانور تبلیغاتی صورت گیرد بقعه های شاخص به ویژه حضرت سبزقبا(ع) و محمد بن جعفر طیارمیباشد که باید یک شناسایی و تعریف مجدد در سطح ملی داشته باشیم.

IMG_0470

هیات رهروان شهدا/گرامیداشت 13 آبان

http://s3.picofile.com/file/8220871684/13_ABAN.jpg

مراسم هیأت رهروان شهدا

گرامیداشت یوم الله 13 آبان
عزاداری و سینه زنی-همراه با قرائت زیارت عاشورا

چهارشنبه 13 آبان-ساعت 20
مکان:شهرک محمد  بن جعفر طیار-انتهای بها6-منزل برادر یونس اندیشه

مرگ یک جوان بر اثر اصابت صاعقه

بر اثر اصابت صاعقه در شهرک بن جعفر یک جوان ۲۲ ساله جان خود را از دست داد.

واحد رسانه ای طیار،به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) در ساعت ۱۳:۲۸ دقیقه امروز (جمعه ۸ آبان) طی تماس تلفنی از سوی پاسگاه قبله ای (بن جعفر) با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر صاعقعه زدگی یک جوان ۲۲ ساله واقع در جاده دزفول شوش نرسیده به بقعه متبرکه محمد بن جعفر در زمین‎های زراعی داده شد که بلافاصله از سوی ستاد فرماندهی عملیات اکیپ امداد و نجات به محل حادثه فرستاده شد.

عبدالحسین معظم فر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت : متاسفانه دراین حادثه یک جوان حدودا ۲۲ ساله که ساکن شهرک بن جعفر بود و برای پیدا کردن جان پناه در هنگام بارندگی و رعد و برق به درخت کناری (صدر) پناه آورده بود؛ بعلت اصابت مستقیم صاعقه جان خود را از دست داد.

معظم فر با اشاره به اینکه براساس مطالعات و بررسی‎های به عمل آمده توسط متخصصین امر تعداد رعد و برق در هر لحظه در سراسر دنیا بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ بار می‎باشد افزود شدت جریان الکتریکی در رعد و برق ممکن است بین ۱۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ آمپر باشد درحالی که حداکثر شدت جریان قابل تحمل معمولاً ازچند صد آمپر تجاوز نمی‎کند؛ هشدار داد در هنگام رعد و برق و بارندگی از تردد در زمین‎های کشاورزی، باغات خودداری کنند.

قبل رسیدن آتش نشانان این جوان ۲۲ ساله توسط اهالی محل به بیمارستان انتقال داده شد ولی براثر اصابت مستقیم صاعقه دچار ایست کامل قلبی شد و اقدامات پزشکی بی نتیجه ماند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول همچنین در مورد آبگرفتگی های معابر بعلت بارندگی در شب روز گذشته گفت : بیش از ده ها مورد گزارش آبگرفتگی به سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش شده که آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن از چهار ایستگاه عملیاتی یرای رفع مشکل اقدام کرده اند.

شایان ذکر است تمام نیروها و تجهیزات سازمان آتش نشانی از روز چهار شنبه به صورت آماده باش صد در صد در آمده و آماده خدمت رسانی هستند.


http://www.haftkelnews.com/wp-content/uploads/2014/08/image002.jpg