مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

از حضور دو نسل از شهدا تا طنین “لبیک یا خامنه ای”

حاشیه نویسی  از یادواره شهدای مدافع حرم شهر محمد بن جعفر دزفول:

واحد رسانه ای طیار:سومین یادواره شهدای شهر محمد بن جعفر طیار(ع) دزفول و اولین یادوراه 13 شهید مدافع حرم استان خوزستان، بهانه ای بود برای یادآوری این آرمان ها و جوانان دلیر این سرزمین که با نثار جان، درخت طیبه انقلاب را با خون خود آبیاری دادند.

شهید، اسم رمزی است تا فراموش نکنیم، آرمان های انقلاب و اسلام را، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم را، فراموش نکنیم توصیه شهدا به حفظ حجاب و عفاف، فراموش نکنیم، دشمنی دشمنان را و فراموش نکنیم عزت امروز ما مرهون خون شهدایی است که برای دفاع از اسلام با خدای خود معامله ای پر سود کردند و عند ربهم یرزقون گشتند، تا ما بیاموزیم، راه استمرار این عزت، معامله با خداست نه کدخدا.

سومین یادواره شهدای شهر محمد بن جعفر طیار(ع) دزفول و اولین یادوراه ۱۳ شهید مدافع حرم استان خوزستان، بهانه ای بود برای یادآوری این آرمان ها و جوانان دلیر این سرزمین که با نثار جان، درخت طیبه انقلاب را با خون خود آبیاری دادند.

محمد بن جعفر طیار

یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس، فاتحان دروازه شهادت و شهدای مدافع حرم، که به ما آموختند در باغ شهادت همچنان باز، باز است. دو نسل از شهدا، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، از جمله زیبایی های این یادواره عظیم شهدا بود.

خانواده های شهدای حرم استان خوزستان از سراسر استان در یادواره ای که با حضور بسیار چشمگیر مردم قدرشناس پایتخت مقاومت ایران، دزفول همیشه قهرمان، حضور داشتند.

عطر شهدا با حضور پیکر دو شهید گمنام تازه تفحص شده در این یادواره، جان ها را مدهوش می کرد و چشم ها را حیران از دلدادگی و عشق جوانان و نوجوانان دل باخته شهدا، جوانان و نوجوانانی که نه امام و نه دوران دفاع مقدسی را به چشم دیده اند، اما مانند کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند، با اشک های دیدگان به استقبال آنها رفتند.

خاطره مادر شهیدان حقیقی، از لبخند زدن فرزند شهیدش در لحد، جلوه ای از تعبیر آیه “و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیائا عند ربهم یرزقون” را به نمایش گذاشت.

IMG 0749 از حضور دو نسل از شهدا تا طنین لبیک یا خامنه ای

صلابت و استقامت را می توان از مادران و همسران شهید آموخت، همسر شهید کجباف و شهدای مدافع حرم که با تقدیم شهدایی در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) همچنان با استواری بر تحقق آرمان های شهدا و امام شهدا تاکید می کردند.

سخنرانی انقلابی همسر شهید کجباف، شهید مدافع حرم، در پیروی از ولایت فقیه به عنوان ولی امر مسلمین جهان، جلوه ای از دلاوری و نقش برجسته همسران و مادران شهدا در تحقق و استمرارا راه پر عزت انقلاب اسلامی را بر همه یادآوری می کرد.

IMG 0706 از حضور دو نسل از شهدا تا طنین لبیک یا خامنه ای

طنین “لبیک یا خامنه ای” جمعیت چند هزار نفره حاضر در این یادوراه، عمق پایبندی مردم شهید پرور دیار مقاومت با رهبر معظم انقلاب را بار دیگر به نمایش گذاشت.

IMG 0673 از حضور دو نسل از شهدا تا طنین لبیک یا خامنه ای

نمایشگاهی از تجهیزات و تسلیحات نظامی و بازسازی نقشه عملیات کربلای ۵ در حاشیه این یادوراه برپا شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد