مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

رسانه‌های ما توانستند این سد را بشکنند

اگر نتوانستیم دیوار بلند چین را برداریم اما رسانه‌های ما توانستند این سد را بشکنند و مظاهر زندگی غربی مثل نوع غذا، موسیقی غربی، رفتارهای اجتماعی را در کشور چین گسترش دهند…

«رابرت مرداک» صهیونیست ضد شیعه که مؤسس شبکه فارسی‌وان است، قطعاً از روی دلسوزی و محبت به خانواده ایرانی شبکه راه‌اندازی نمی‌کند اما به هر حال این مسأله برای بعضی‌ها جذابیت دارد.

از زمانی که ماهواره اختراع شد تاکنون حدود ۲۰ هزار شبکه ماهواره‌‌ای در جهان فعال است که حدود ۳۰۰۰ شبکه در ایران از طریق دیش و رسیورهای معمولی قابل دریافت هستند. ماهواره‌‌ها به دلیل دسترسی آسان عموم مردم در تمامی کشورها به عنوان ابزاری قوی در دست سلطه‌‌گران غربی قرار گرفته است.

برنامه‌های تفریحی و سرگرم‌‌کننده ماهواره در دراز مدت باعث یکسان‌سازی سلیقه قشرهای عظیم جامعه و ایجاد شکاف‌های جدید طبقاتی و تعمق آنها می‌شود و استفاده نامحدود و غیر هدفمند از آن می‌تواند آثار زیانباری بر مردم و خانواده‌ها داشته باشد.

از پیامدها و معضلات برنامه‌های ماهواره‌ای می‌توان به افول فرهنگ، رنگ‌باختگی ارزش‌های انسانی و باورهای مذهبی و نمادهای ملی و میهنی، رشد روزافزون بی‌سوادی عمومی به علت تماشای بی‌حد این برنامه‌ها، عدم تمرکز و تفکر نسبت به موضوعات و مطالب مختلف، کاهش داد و ستدهای عاطفی و اجتماعی در روابط انسان‌ها با یکدیگر، و در نتیجه خطر سقوط فرهنگ اجتماعی اشاره کرد.

 

گروه های مخاطب شبکه های ماهواره ای


شاید تا چند سال پیش، بیشتر ماهواره‌‌ها روی جوانان و یا ناراضیان سیاسی تمرکز داشتند اما در سال‌های اخیر با تأسیس شبکه‌هایی مثل بی‌بی‌سی، من و تو، صدای آمریکا و فارسی‌وان با هزینه‌های بسیار زیاد، نسل جدیدی از شبکه‌های ماهواره‌‌ای را تأسیس کردند که با نوع قدیمی آن متفاوت است. در شبکه‌های قدیمی بسیار سطحی و شعاری کار می‌کردند اما شبکه‌های جدید اولاً خط و مشی هماهنگی با هم دارند و ثانیاً استراتژی کاملاً مشخصی دارند و آن این است که مخاطب رسانه‌های داخلی و رسانه ملی را کم می‌کنند و از طرفی دیگر مخاطب آنها فقط مخالفین سیاسی و جوانان نیست بلکه مخاطب آنها بیشتر زنان، خانواده‌ها و اقشار عادی جامعه هستند و سعی می‌کنند با روش‌های غیر مستقیم در لابه‌لای برنامه‌های سرگرمی، سیاسی، فیلم و سریال بر ذهن مخاطب و رفتار او تأثیر بگذارند.

 

دلایل استقبال از شبکه‌های ماهواره‌ای


این مسأله دلایل متعددی دارد. دلیل اصلی و مهم آن نیاز مخاطب است که شاید در شبکه‌های داخلی پاسخ مناسبی برای نیازش پیدا نکرده است.

گاهی در بعضی ایام سال برنامه‌های صداو سیما جذابیت لازم را ندارد و اگر مخاطب به خاطر تبلیغات دشمن یا هر دلیلی خیال کند که اخبار و یا فیلم و سریال و مستندهای شبکه‌های داخلی برایش کافی نیست قطعاً سراغ جای دیگری خواهد رفت. البته گاهی ممکن است نیاز کاذب باشد اما رسانه‌های غربی با روش‌های مدرن رسانه‌ای و خبری برای مخاطب از طرفی نیاز سازی می‌کنند و از طرفی اعتماد را جلب می‌کنند.

بنابراین باید بررسی شود که چرا چنین نیازی به وجود آمده و با آگاهی دادن به خانواده‌ها آنها را قانع کنیم که برنامه‌های ماهواره‌ای بر غیرت و عفت و حفظ نظام خانوادگی آنها و مسائل دینی فرزندان آنها و رفتارهای سیاسی و اجتماعی آنها آثار منفی دارد.

یکی دیگر از علت‌های گرایش مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای تنوع موجود در این شبکه‌هاست و تنوع طلبی خصلت ذاتی انسان است. یک مخاطب به راحتی می‌تواند با یک دیش و رسیور صدها شبکه را در اختیار داشته باشد.



سریال‌های ماهواره – تهاجم فرهنگی

علت دیگر این است که بعضی خط قرمزها که رسانه‌های داخلی باید رعایت کنند شبکه‌های خارجی رعایت نمی‌کنند چون نه مجبورند و نه برای عفت و حیای خانوده‌های ما دل می‌سوزانند. «رابرت مرداک» صهیونیست ضد شیعه که مؤسس شبکه فارسی‌وان است قطعاً از روی دلسوزی و محبت به خانواده ایرانی شبکه راه نمی‌اندازد اما به هر حال این مسأله برای بعضی‌ها جذابیت دارد.

 

جمع کردن دیش، کافی نیست و باید کار فرهنگی کرد


دلیل دیگر گرایش به ماهواره این است که ما به جای کار فکری و فرهنگی و کار اقناعی روی ذهن مخاطب و بیان ضررهای مسأله و آسیب شناسی برنامه‌های ماهواره‌ای به روش ممنوعیت ایجاد کردن و جمع‌آوری دیش‌ها اکتفا کردیم که متأسفانه اجرای ناقص این طرح هم هیچ اثر مثبتی نداشته است و گاهی اوقات ممنوعیت‌ها جذابیت هم ایجاد می‌کند.

به نظر می‌رسد در کنار اجرای درست و کامل و بدون تبعیض قانون باید بیشتر روی کار فرهنگی و اقناع ذهن مردم کار کرد.

یک دلیل دیگر این است که در کشور ما هنوز ارگان‌های فرهنگی نتوانسته‌اند بحث اوقات فراغت فرزندان را چه در تابستان و ایام تعطیل و چه اوقات فراغت ایام تحصیلی را پر کنند همچنین فضاهای ورزشی، تفریحی، سرگرمی و هنری فراوان و ارزان و قابل دسترس و جذاب ایجاد نشده است اما در ماهواره مثلا ۴۰ شبکه کودک، ۳۰ شبکه ورزشی،۱۲۰ شبکه موسیقی و شعر و صدها شبکه علمی و فرهنگی، هنری، مد و لباس، سرگرمی، ۵۰۰ شبکه سینمایی و ۲۰۰ شبکه سریال، مخاطبان را جذب می‌‌کنند.

یک علت دیگر، مسأله بیکاری و تنهایی است کسی که در طول روز برنامه‌ای منظم برای خودش و خانواده و همسر و فرزندانش ندارد زمینه ورود تفکرات و کارهای شیطانی را فراهم می‌کند و در کنار بیکاری، تنهایی هم عامل مهمی است خیلی از زن و شوهرها که فرزند هم ندارند و خانم هم بیکار است برای پر کردن اوقات فراغت خود به ماهواره رو می‌‌آورند خانواده‌ها باید به کمک مسجد، روحانیت، کانون‌های فرهنگی سالم، ورزش و غیره اوقات فراغت فرزندان را پر کنند و از بیکاری و تنهایی آنها جلوگیری کنند.

 

تهاجم فرهنگی، ایران ستیزی و اسلام ستیزی

سال‌ها پیش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: دشمن در تدارک تهاجم فرهنگی است و بارها با تعبیراتی مثل شبیخون، فتنه فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم، هشدار دادند که متأسفانه آنطور که شایسته بود توجه نشد.

دشمن از هر ابزار و رسانه‌ای برای هجوم به فرهنگ ما استفاده می‌کند و با برنامه‌های ماهواره‌ای و ساخت مستندها و فیلم‌ها و سریال‌هایی مثل فیلم ۳۰۰، آرگو، سنگسار ثریا، بدون دختر هرگز، یا فیلم‌های ضد اسلامی و ضد شیعه مثل شمشیر اسلام، محاصره، فتنه و فیلم‌‌های شرم‌آور علیه رسول خدا و قرآن می‌‌خواهد جوان ایرانی را از ایرانی بودن و مسلمان بودن خود متنفر و پشیمان کند و هویت جوان ایرانی را بگیرد و او را به سبک زندگی غربی متمایل کند.

یکی از اهداف ماهواره‌ها این است که با تهی کردن جامعه ایرانی از فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی، جامعه ایران اسلامی را از درون، دچار فروپاشی کند و کاری را که در جبهه نظامی و جنگ سخت نتوانست با بمب و موشک انجام دهد، در جبهه فرهنگی و جنگ نرم با کمک رسانه‌ها و فیلم‌ها و از طریق بی هویت کردن جوانان انجام دهد.

تحقیر سنت‌های ملی و تعظیم فرهنگ بیگانه، تخریب هویت ملی و تغییر و تخریب مفاهیمی مثل آزادی بیان، حقوق بشر، آزادی عقیده و … تهی شدن ادبیات و زبان ایرانی از زیبایی‌های خود، ترویج مدگرایی و ارائه مدهای آرایشی و پوششی نابهنجار، گسترش فرهنگ مصرف و مصرف‌گرایی، نشان دادن جلوه خرافی از دین، الگو قرار دادن بازیگران، خواننده‌ها و فوتبالیست‌ها برای جوانان، زیر سؤال بردن فرهنگ جبهه و ایثار و شهادت و انتخابات همه بخشی از هجوم همه جانبه دشمن غربی از طریق رسانه‌ها به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است.


www.psyop.ir



اکران مستند "خالد و مجتبی" و..

به گزارش واحد رسانه ای کانون طیار مسجد جامع،امشب شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) میزبان دومین اکران عمومی پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار بود.

جشنواره مردمی فیلم عمار که با نقد درون گرای سینمای ایران و شناخت نیاز به حضور نیروهای بسیجی و انقلابی در حوزه سینما کلید خورده است، هم اکنون پنجمین سالش را سپری می‌کند و رونق چشمگیری داشته است.

نام جشنواره عمار برگرفته از پرچمدار روشنگری و تبیین حق طلبانه در صدر اسلام، حضرت عمار یاسر است و امسال برای اولین بار فیلم‌های این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع و پایگاه مقاومت بسیج محمد بن جعفر طیار(ع) در شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) اکران  شده است.

فیلم‌ مستد " دو برادر خالد و مجتبی" که داستان دو همرزم و رفیق است که یکی شیعه و دیگری سنی مذهب است که هر دو علیه وهابیت می‌جنگند.در این مستند روایت  جنایات وهابیت سعودی در داخل سوریه است و این که برای آن‌ها فرق نمی‌کند که شما شیعه باشی یا سنی؛ بلکه اگر با آنها نباشی دشمن‌شان هستی و خون شما مباح است ،به نمایش گذاشته شده است.کلیپ تصویر سازی  "لبیک" اثر حامد زمانی و تیزر انیمیشن راشل کوری2  از فیلم‌های اکران شده  فیلم عمار در پایگاه مقاومت بسیج محمد بن جعفر طیار(ع)است.

 
 شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

پویش "من عاشق محمدم"

در پی اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)، کمپین «من عاشق محمدم» به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسوی راه اندازی شده است و از عموم علاقمندان دعوت می شود  تا به این پویش بپیوندند و آنرا باز نشر دهند.

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)


محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)

محمد بن جعفر طیار(ع)


ادامه دارد..


برای پیوستن به این پویش عکس های خودتان را از طریق واتساپ شماره(09374447242) یا پست الکترونیکیmosque.jamee@chmail.ir بفرستید.

فریاد جهانی «عشاق محمد» صلی الله علیه و آله و سلم

در واکنش به اهانت‌های اخیر رسانه‌های غربی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) یک کمپین جهانی به نام "عشاق محمد" صلی الله علیه و آله و سلم راه‌اندازی شده است.
 

در پی تکرار اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و بی‌تفاوتی دنیای غرب به خروج از حد و مرز آزادی بیان یک کمپین جهانی به نام «عشاق محمد(ص)» راه‌اندازی شده است . متن اطلاعیه بانیان این کمپین به این شرح است:


والله یعصمک من الناس
آغاز به کار کمپین جهانی "عشاق محمد" صلی الله علیه و آله و سلم

 

 

#عشاق_محمد
#loversofmuhammad


این روزها قلب امت اسلامی جریحه دار است. اهانت به ساحت مقدس بهترین و متخلق ترین مخلوق عالم، دل هر انسان آزاده ای را خون کرده است. آنانی که خود با حمله به کشورهای اسلامی و ریختن خون صدها هزار تن زمینه ساز تروریسم شدند و از همین تروریسم برای مقابله با محور مقاومت بهره جستند، امروز به بهانه کشته شدن چند فرد هتاک به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، در کنار هم برای مقابله با تروریسم اشک تمساح می ریزند! طنز تلخ این خیمه شب بازی جایی است که قاتل کودکان غزه نیز در این میانه حامی انسانیت شده و در نمایش مضحک تروریست های به اصطلاح مخالف تروریسم، شرکت می کند.


کمپین جهانی "عشاق محمد" در این میانه حرکتی است برخاسته از متن امت اسلامی در دفاع از ساحت قدسی پیامبر اعظم بعنوان سرآمد تمامی پیامبران که تلاش دارد تا در مقابل این حرکت شیطانی بایستد.

جلسه ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی هنری طیار؛ امشب پنجشنبه 25 دیماه ، جلسه ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) با حضور فرماندهی و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهرک محمد بن جعفر طیار و فعالان فرهنگی مساجد شهرک در محل پایگاه مقاومت بسیج محمد بن جعفر طیار(ع) برگزار شد.


http://s5.picofile.com/file/8164096618/IMG_20150115_WA0045.jpg


حاتمی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج  اظهار داشت: هدف از برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر تبین آرمان های امام انقلاب به جوانان و نوجوانان می باشد، وی خواستار مشارکت و حضور فعال مسئولین شهرک و کمیته های تخصصی ستاد در اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر شد.


برگزاری جشن های انقلاب و راهپیمایی روز 22 بهمن ، غبار روبی مزار شهدا، آذین بندی و فضاسازی سطح شهرک و مساجد ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی،برگزاری همایش فرهنگی، برگزاری نمایشگاه و مسابقات فرهنگی،اجرای مسابقات در سطح مدارس شهرک ،اردوهای ویژه جلسات شجره طیبه صالحین و ...از جمله برنامه های ایام دهه مبارک فجر سال 93 شهرک می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اسدی:امروزه فتنه ها و آدم کشی ها و تجاوزات بنام حقوق بشر صورت میگیرد

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی طیار مسجد جامع، پنجشنبه شب های هر هفته ،بعد از نماز عشاء حجت الاسلام و المسلمین اسدی امام جماعت مسجد جامع  به سلسله مباحث مهدویت خواهند پرداخت.

شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)



درپنجشنبه شب این هفته حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی در آغاز سخن به اهمیت و ضرورت بحث مهدویت پرداختند. ایشان طرح بحث مهدویت را از نیازهای اساسی بشر امروز دانستند که سبب نشاط و تقویت انگیزه خواهد شد.

امام جماعت مسجد جامع در بیان بُعد اعتقادی مهدویت با  اشاره به آیه 71 سوره اسرا؛ یوم ندعواکل اناس بامامهم. جایگاه امامت یعنی هویت بشر و سعادت دنیا و آخرت در سایه امام دانستند. و نیز با توجه به حدیث متواتر نبوی؛ من مات و لم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه  و نیزبا اشاره به احادیثی که راه شناختت باری تعالی در شناخت امام است اهمیت بحث مهدویت و امامت و جایگاه آن در اعتقادات اشاره شد.ایشان در بُعد اجتماعی و تربیتی عقیده به مهدویت را امید زا و نشاط آور خواندند . وی همچنین افزود: در پرتو مهدویت حرکت و تکاپو و قدرت تحمل امیدواری و استقامت در برابر سختیها و رنجها و تحریم ها بیشتر خواهد بود. و روحیه ی عدالت خواهانه در بشر زنده خواهد ماند. و بشر از بی هویتی که درد همه گیر جامعه جهانی است در امان خواهد بود.

حجت الاسلام اسدی همچنین  در بیان  بُعد سیاسی مهدویت گفتند که: بشر در ادوار گوناگون و انواع و اقسام مکتب ها انسانی را تجربه کرده و هیچ کدام نتوانسته کشتی طوفان زده بشریت را به ساحل امنی برساند . و هر کدام به نحوی بشریت را به سمت سقوط سوق داده و جامعه را ابزار منفعت های خود کرده. این همه تلاتم که ایسم ها و مکاتب گوناگون و حاکمان به جریان بشر وارد کرده در وجود آن تشنگی بوجود آورده که بغیر از مهدویت و عدالت مهدوی سیر نخواهد شد. حاصل جهان بدون اعتقاد به امام این خواهد بود  که امروزه فتنه ها و آدم کشی ها و تجاوزات بنام حقوق بشر صورت میگیرد.

بیانیه ی محکومیت اقدام اخیر روزنامه ی شارلی ابدو فرانسه/مسجدجامع

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی طیار مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)، در پی انتشار دوباره یک کاریکاتور از پیامبر اکرم (ص) در روزنامه شارلی ابدو، نهادها و شخصیت‌های اسلامی در سراسر جهان این اقدام را محکوم و آن را غیر عاقلانه توصیف کردند. نمازگزاران مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار، اعضای کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع و پایگاه مقاومت بسیج شهرک محمد بن جعفر طیار نیز با انتشار بیانیه ای این حرکت را محکوم نمودند.

مسجد جامع شهرک مجمد بن جعفر طیار(ع)



«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ »

اوست که رسول خود را با هدایت و آیین درست فرستاد تا آن را بر همه ادیان چیره سازد،هر چند مشرکان را نا خوش آید (توبه/آیه 3)

 

بنام خالق رسول گرامی و ائمه اطهار (ع)


پس از ۱۴ قرن از انوار پر فروغ و نوای دل انگیز پیام آور بشارتهای الهی وجود نازنین پیامبر اعظم،یکبار دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن،با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلبهایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد پیامبر مهربانیها در سراسر جهان،به اقدامی گستاخانه دست زدند. اینان یک روز با  فیلم موهن ،یک روز با قرآن سوزی،یک روز با ترانه خوانی و امروز با کاریکاتور کینه خود را بروز دادند .خبرنگاران و اعضای نجات یافته ی مجله طنز شارلی ابدو فرانسه ،اولین شماره نشریه خود پس از حادثه اخیر را در حالی منتشر کردند که در صفحه اصلی این شماره کاریکاتور جدیدی از پیامبر اکرم (ص) دیده می‌شود. اینان با این حرکت خود آب به هاون آمریکا و اسراییل می ریزند. و همان جنود شیطانند که هدفی جز از بین بردن اخلاق و دین و عدالت در جامعه بشری نداشته و راه پیشینیان فاسد خود را می پویند.


شارلی ابدو مدعی شد که این تصاویر در راستای ارج نهادن به آزادی عقیده و بیان انجام داده است.امروزه محترم شمردن ارزش ها و باور هاى ادیان الهى در چارچوب آموزه هاى دینى و موازین حقوقى و بین المللى مورد اهتمام جدى دولت ها و ملت ها قرار گرفته است. بدون تردید آزادى بیان از پایه هاى اساسى دموکراسى است اما یقیناً آزادى بیان داراى حد و مرزى است و به نام آزادى بیان نمى توان نزدیک به دو میلیارد مسلمان را رنجیده و آزرده ساخت و به باور هاى مذهبى و مقدسات ادیان دیگر اهانت کرد و بدون مسئولیت آن را به آزادى بیان ربط داد. چنین برخورد و اندیشه اى متکبرانه بوده و تجاوز به حقوق جوامع محسوب مى گردد این در حالى است که در دین مبین اسلام اهانت به کلیه ادیان مردود شناخته شده و چنانچه امروز به مقدسات ادیان دیگرى اهانت مى شد، مطمئناً مسلمانان باز به این موضوع اعتراض مى کردند.اکنون که گاه فتنه های پیاپی و ممتد است، تا سره از ناسره مشخص شود. با دیدی بصیرت گونه و حضوری عمار گونه در عرصه ی رخدادهای جهان اسلام بوده. و بر سر زورمداران و ظالمان  زمانه فریاد توحید و عدالت و حقیقت خواهیم کشید.

 

ما نمازگزاران مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)، اعضای کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع و پایگاه مقاومت بسیج محمد بن جعفرطیار(ع)، اکنون که به یکی مهمترین ارزش دینى یعنى جایگاه پیامبر اسلام(ص) اهانت شده است انزجار خود را از مرتکبین این عمل غیر انسانی داشته و همصدا با تمامی مسلمانان جهان این حرکت را محکوم می کنیم.و در این وانفسای  رجعت هوس بازان  و بی قیدی  جوامع خشونت طلب زمانه، حمایت خود را حمزه وار  از رسول پاک و منزه اسلام و دین و آیین کامل و پاکش اعلام داشته ،و  از آنجا که در هر تهدیدی فرصتی است،اکنون فرصت اتحاد مسلمین جهان و ذلت بیش از پیش آمریکا واسراییل و اعوانشان ما را بر این میدارد که بیش از پیش در بین جوانان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نموده و روحیه اتحاد و کفر ستیزی را ترویج نماییم.به امید تعجیل در فرج صاحب الزمان(عج)

 

نمازگزارن مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

پایگاه مقاومت بسیج شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

اینفوگرافیک / اسلام آمریکایی

در مکتب فکری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) نه تنها آن اسلامی که به قدرت های استکباری ضرر نمی رساند و در مواقعی با توجیهات اسلامی به نفع استکبار نیز قدم بردارد و حتی مورد حمایت مالی و تبلیغاتی استکبار جهانی قرار گیرد، بلکه هرچه بر خلاف اسلام ناب محمدی صورت پذیرد، مصداق اسلام آمریکایی است.

 

از منظر امام خمینی (رحمه الله) تجدد و تحجر به‌مثابه دو مانع در فهم اسلام ناب عمل می‌کنند. قرائتی از اسلام که متأثر از این دو زمینه‌ی اجتماعی ارائه می‌شود، اسلام تجدد و اسلام تحجر خواهد بود.

 

کلید واژه هایی که بارها توسط ایشان و بعدها توسط آیت الله خامنه ای (حفظه الله) برای هشدار نسبت به تحریف و زاویه گرفتن از اسلام ناب بیان شد اما به مرور به صورت نوعی شعارهای تبلیغاتی برای عموم تلقی شد.  با توجه به بروز بیش از پیش نمونه های بیرونی «اسلام آمریکایی» در جهان امروز ، مرور مجدد این تعاریف در قالب اینفوگرافیک حاضر میتواند در تشخیص راه و رهروان این مکتب کارگشا باشد.


gilankhabar-american-islam-infographic_th