مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

مراسم شهادت شهید بهرام امام قلی نژاد-هیئت رهروان شهدا


به گزارش واحد رسانه ای طیار، هیئت رهروان شهدا مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)  به مناسبت سالروز شهادت شهید بهرام امام قلی نژاد برگزار می نماید:

زیارت عاشورا
روایات گری و نقل خاطره
مداحی و عزاداری
دوشنبه 1تیر ساعت 22:30
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیار(ع)
http://s3.picofile.com/file/8194420092/1_tir.jpg

ختم قرآن کریم- ماه مبارک رمضان

واحد رسانه ای طیار: همچون سال های گذشته برنامه طرح ختم قرآن کریم (هر روز یک جزء) در ایام ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع برگزار می گردد.

شهرک محمد بن جعفر

پیام رهبر انقلاب درپی تشییع باشکوه شهدای غواص

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1394/13940326232333f96.jpg

رهبر انقلاب:صلوات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند/تشییع این دردانه های به میهن بازگشته از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است
در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند. 
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیره های معنوی امت را با شکوهی هر چه تمام تر در کشور برافراشتند.
سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید. و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردید ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید و می نیوشید و پاسخ می گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.
و سپاس بی حد از خدای مالک دلها و سلام بی پایان بر حضرت بقیه الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است.


سید علی خامنه ای

مناجات محبین- هیئت هفتگی رهروان شهدا

به گزارش واحد رسانه ای طیار، هیئت رهروان شهدا مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) برگزار می نماید:

مناجات محبین

دوشنبه 25 خرداد ساعت 22:30
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیار(ع)

 هیئت رهروان شهدا

تجمع اعتراضی و امضای طومار در آستانه محمد بن جعفر طیار(ع)

به گزارش واحد رسانه ای طیار به نقل از دزمهراب، تجمع اعتراض آمیز و امضای طومار توسط مردم شهرستان دزفول ، زائرین و مجاورین آستانه متبرکه حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) در اعتراض شدید به بی توجهی مسئولین اداره اوقاف و امور خیریه ی شهرستان دزفول مبنی بر حل مشکلات این بقعه متبرکه عصر امروز در صحن آستانه متبرکه حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) برگزار شد.

در این تجمع مردم شهرستان دزفول ، اهالی شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) ،شهرک عباس آباد ، شهرک شهید منتظری،شهرک بندبال، شهرک شهید مطهری شهرک پیروزی و بهروزی در اعتراض شدید به نابسمانی وضعیت امورات آستانه متبرکه حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) ، خواستار رفع مشکلات آستانه از قبیل باز پس گیری زمین ها و باغات، چاه آب و تاسیسات، گاو داری از صندق عمران موقوفات، احداث سالن بزرگ آستانه، سر و سامان دادن به وضعیت قبور و بقعه ها و هم شکل سازی آنها، تدابیر امنیتی و حفاظتی محوطه و حرم مطهر، مطالبه و اخذ مطالبات معوقه آستانه از صندوق عمران،فعال نمودن هیئت امناء برابر قانون و شرح وظایف آنها، تامین نیروی انسانی جهت امور خدماتی و مدیریتی آستانه با توجه به وسعت و ظرفیت آستانه، فعال نمودن واحد فرهنگی و پرداخت هزینه امورات فرهنگی و مذهبی ، تکمیل و راه اندازی کامل سرویس های بهداشتی و…شدند.

همچنین در این تجمع مردم خواستار شفاف سازی اداره اوقاف و امور خیریه دزفول نسبت به ابهامات مالی پیش آمده شدند. و در پایان شرکت کنندگان در این تجمع ، زائرین و مجاورین آستانه محمد بن جعفر طیار(ع) طوماری را امضا نمودند تا صدای اعتراضشان را به گوش مسئولین و مراجع زیر ربط برسانند.


IMG_0924


IMG_0912


IMG_0913


IMG_0925


IMG_0927


IMG_0928


IMG-20150611-WA0041

اقدامات عجیب و غریب اداره اوقاف دزفول

به گزارش واحد سانه ای طیار به نقل از دزمهراب ،اداره اوقاف و امور خیریه ی شهرستان دزفول در روز یکشنبه مورخ ۱۷ خرداد ، اقدام به عملیاتی کرد که جای سوالات بسیاری را باقی گذاشت؟

در روز یکشنبه صبح، اداره اوقاف شهرستان دزفول قصد داشت میلگرد هایی را چهار سال پیش برای احداث نمازخانه ی آستانه حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) توسط هیئت امنای آستانه خریداری شده بود و چهار سال بدون اقدام دیگری در صحن حرم محمد بن جعفر طیار(ع) بر زمین مانده بودند. بدون هماهنگی با هیئت امنای بقعه جهت فروش و استفاده در ساخت یکی دیگر از بقاع شهرستان دزفول از آستانه محمد بن جعفر طیار(ع) خارج کنند. و به معنای دیگر رویای ساخت نمازخانه ای در شأن زائرین این آستانه متبرکه را کاملا از بین ببرند.

این امر باعث شد مجاورین و زائرین حرم حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) که سالهاست به اداره اوقاف شهرستان دزفول برای کم کاری ها صورت گرفته برای این آستانه متبرکه ، ابهامات مالی پیش آماده مربوط به ۴۰ هکتار زمین زراعی و باغات مرکبات در بهترین شرایط آب و خاک متعلق به بقعه ، مسائل فرهنگی و… انتقاد فراوان داشته اند.و اداره ی اوقاف هیچگاه پاسخ گویی این انتقادات نبوده. از حمل و خارج کردن میلگرد ها از محیط آستانه حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) جلوگیری کنند.

و اما سؤالی که شاید عده ای از زائرین و شهروندان گرامی در ذهن دارند ، نحوه هزینه کرد و درآمد این بقعه متبرکه می باشد ؟ و شفاف سازی نسبت به ابهامات مالی پیش آمده است؟ و اینکه چرا پس از ۴ سال که طرح ساخت نمازخانه و حسینیه این بقعه تصویب میشود ، هیچ اقدامی صورت نمی گیرد و این طرح تصویبی اجرایی نمی شود . و حالا بعد از ۴ سال اداره اوقاف تصمیم می گیرد میلگرد هایی  را هم که توسط هیئت امنای بقعه خریداری شده  بدون هماهنگی برای فروش و استفاده در بقاع دیگر شهرستان از آستانه خارج کند؟

انتظار هست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول و مدیر کل اوقاف استان خوزستان با توجه به مشکلات پیش آماده سریعا به این مسئله رسیدگی کنند. و دل شهروندان، اهالی منطقه ، زائرین و مجاورین بقعه متبرکه حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) را به دست آورند.


IMG_--------_------_1


IMG_--------_------


دعای ملکوتی کمیل به مناسبت رحلت امام(ره)

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی هنری طیار، به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ،هیئت رهروان شهدا، اقدام به برگزاری مراسم معنوی دعای ملکوتی کمیل  و مراسم عزاداری  با حضور مداحان اهل بیت، برادر کربلایی مرتضی شرفی و برادر حسین بلیوند  در تاریخ  پنجشنبه (14 خرداد) ساعت 21:45 نموده است.
محمد بن جعفر

نماز وحدت در مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی هنری طیار، به مناسب فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد یگانه منجی عالم بشریت، با هماهنگی هیئت امنای مساجد شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) ،امشب نمازگزاران مسجد حبیب ابن مظاهر و مسجد ولی عصر(عج) جهت برپایی نماز وحدت و جماعت مغرب و عشاء به صورت متمرکز درمسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) حضور یافتند.
همچنین غروب امروز جوانان و نوجوانان مسجد اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی درب مسجد جامع نمودند.

محمد بن جعفر

محمد بن جعفر

محمد بن جعفر

محمد بن جعفر

محمد بن جعفر