مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

زیارت عاشورا

به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدا برگزاری می گردد:

زیارت عاشورا


دوشنبه 31 شهریور ساعت 21:30

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیار(ع)

ویژه خواهران و برادران
مسجد جامع شهرک مجمد بن جعفر طیار(ع)

دیگر برنامه های هفته ی دفاع مقدس به زودی اعلا خواهد شد...

جلسه شورا شهرک بامردم

به گزارش واحد رسانه ای کانون فرهنگی هنری طیار، به گفته ی آقای محمد پور عضو شورای اسلامی شهرک، شورا در نظر دارد در روزهای آینده جلسه ای با اهالی محترم شهرک برگزار نماید. و با گزارش عملکرد یک ساله ی شورای چهارم بپردازد. همچنین در مورد بعضی مشکلات و معضلات شهرک با مردم شهرک هم اندیشی شود..

دانلود اپلیکیشن موبایل مسجد جامع


شریه ی اینترنتی مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار (ع )  به فرمت اپلیکیشن موبایل انتشار یافت:


دانلود اپلیکیشن(نشریه)


منتظر نظرات ،انتقادات، و پیشنهادات شما دوستان عزیز هستیم

09374447242

mosque.jamee@chmail.ir

سید مرتضی آوینی و شبه روشنفکران



" در کشور ما همواره وضع چنین بوده است روشنفکران از مردم عقب‌ترند. شاهد مثال بنده، همین انقلاب اسلامی است که توسط مردم و رهبران روحانی‌شان به نتیجه رسیده است نه روشن‌فکران؛ جز جمعی قلیل، هنوز هم از این واقعیت که انقلابی رخ داده است بی‌خبرند."


" هرکس یک دیکتاتور کوچک در درون خود دارد که اگر میدان پیدا کند، سربرمی‌آورد...تابه حال ما متهم به دیکتاتوری بوده‌ایم، دیکتاتورهای در اقلیت! تا هنگامی که این جماعت سخن می‌گویند و ما ساکتیم چیزی نیست اما وای از آن هنگام که ما هم بخواهیم چیزی بگوییم! فریاد برمی‌دارند که: "آی! آزادی نیست به کسی اجازه حرف زدن نمی‌دهند این دیکتاتورها!"... دیکتاتوری به چیست؟ دیکتاتوری در ابراز نظر مخالف است و یا در عدم تحمل نظر مخالف؟...باور کنید من قصد توهین نداشتم این شما هستید که به شنیدن حرف‌های خلاف مشهورات عرف روشنفکری عادت نداردید."


شهید سید مرتضی آوینی

یادگاری

یادش بخیر...


شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)


شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)


شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)


شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)


دوستان و همراهان عزیز اگر عکس یادگاری از بچه های مسجد و شهرک دارند .. جهت حفظ و بایگانی و یادآوری خاطرات می توانند به پست الکترونیکی زیر بفرستند..


mosque.jamee@chmail.ir

کانون برتر استان

خبرگزاری سیاسیون: معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: کانون فرهنگی هنری طیار شهرک محمد بن جعفر، کانون برتر روستایی خوزستان شناخته شد.

.

 به گزارش خبر گزاری سیاسیون: آقای  غلامرضا چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سیاسیون اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر با ارائه عملکرد مناسب همچون برگزاری محفل انس با قران و یادواره شهدا، به عنوان کانون برتر روستایی خوزستان برگزیده شد.

.

وی افزود: این کانون با کسب این عنوان برای شرکت در سومین کنگره ملی برگزیدگان فرهنگی هنری روستا و عشایر در مشهد مقدس معرفی می شود.

.

 گفتنی است این کنگره با هدف انتخاب برتریرنهای کشور در تاریخ ۲۶ شهرویور ماه سال جاری برگزار می گردد.