مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

دانلود سخنرانی دکتر سنگری


فایل سخنرانی دکتر محمد رضا سنگری  در محرم 1392 در مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

دانلود

گروه مستند سازی کانون های فرهنگی مساجد و پایگاه مقاومت بسیج
و موسسه فرهنگی عاشورایی خیمه گاه آفتاب

شهرک محمد بن جعفر طیار(ع)

مراسم عزاداری شب سوم محرم باحضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه دزفول درمسجدجامع شهرک محمدبن جعفرطیار(ع) برگزار شد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز”امام جمعه و نماینده ی ولی فقیه در شهرستان دزفول به مناسبت ایام دهه ی محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار به ایراد سخن پرداخت. در این مراسم معنوی “حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی”بزرگداشت مناقب و سجایای اهل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز”امام جمعه و نماینده ی ولی فقیه در شهرستان دزفول به مناسبت ایام دهه ی محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار به ایراد سخن پرداخت.

در این مراسم معنوی “حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی”بزرگداشت مناقب و سجایای اهل بیت و تلاوت زیارت نامه ها و ذکر مصائب خاندان عصمت و طهارت را حرکتی به سمت رشد و کمال دانسته و افزود:شور رو حرارتی که در قلوب مسلمین برای عزاداری امام حسین شعله ور است هرگز رو به خاموشی و فراموشی نیست.

“امام جمعه ی دزفول” با اشاره به فرهنگ و وکتب انسان ساز عاشورا خاطر نشان ساخت : هزار و چهارصد و اندی سال است که مومنان و محبان اهل بیت در عزای حسین بن علی می سوزندو این سوز و گداز به خاطر این است که عاشورا همانند غدیر فراموش نشود زیرا تمام مکافات جهان اسلام به سبب فراموشی واقعه ی غدیر است .

“رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول ” افزود:افراد بزرگ هر چه قدر بزرگتر جاذبه و دافعه ی آنام بیشتر است لذا دشمنان و دوستان بیشتری خواهند داشت و به همین خاطر جامعه ی زمان علی بن ابیطالب (ع) عدالت امام را بر نتافتند و او را در محراب به شهادت رساندند .

ایشان با توصیه به دوستی همراه با معرفت نسبت به امیرمومنان و ائمه ی هدی ، دشمنان امام حسین را به سه دسته تفکیک کردند : آنهایی که امام حسین (ع) و یاران ایشان را در واقعه ی عاشورا به شهادت رسانده ، ایشان را سر بریده بر بدنشان تاخته و خیمه گاهشان را به آتش کشیدند فقط توانستند جسم ایشان را از بین بردند هر چند ظلمشان در تاریخ بی نظیر است لکن چیزهای محدودی را از بین بردند و راه و مکتب امام حسین (ع)جاودان برجای مانده است .

“حجت الاسلام قاضی دزفولی “دسته ی دوم را کسانی دانستند که سعی بر پاک نمودن آثار حسین بن علی (ع) دارند و در طول تاریخ بارها و بارها حرم ایشان را ویران و حتی زمین کربلا را شخم زده اند و دسته ی سوم که خطرناک ترین دشمنانند سعی در مخدوش نمودن چهره ی اباعبدالله دارند و می خواهند مکتب حسین بن علی (ع را که مکتبی انسان ساز است از مسیر اصلی خود منحرف نموده و مکتب عاشورا در حد گریه و زاری به ماند و از ماهیت اصلی خود که پیام رسانی ، ایستادگی در برابر ظلم ، یاری مظلوم ،نبرد حق و باطلو حق طلبیست منحرف گردد.

“امام جمعه ی دزفول “در پایان با اشاره به فعالیت سایت ها و شبکه های اینترنتی علیه شیعیان خاطر نشان کرد: اینها دشمنان اسلامند و سعی دارند با شبه افکنی ماهیت قیام امام حسین را خدشه دار نمایند و از همه ی دشمنان خطرناک ترند.

دانلود جدیدترین آهنگ حامد زمانی با نام دلتنگ برای محرم+ متن ترانه



103384

برای دانلود آهنگ کلیک کنید

متن ترانه :

سلام آقا بازم این دل بی قراره

دوباره چشم ها شوق بارون داره

سلام آقا باز اومدم دست خالی

من و دل ، این دله حالی به حالی

کنار خیمه ات میشینم تا میتونم

منو هم مثه حر میبخشی  میدونم

کجا رو دارم برم

به جز این حرم

نه دیگه نمی افته هوای عشقت از سرم

دلتنگم اقا جون

دلتنگ دلتنگم….

با پای پیاده ، زدم به جاده

کوله بارم ، غــــــم …

کار عشقه ، آره

این عشقه بی پروا 

که گذشتن از سر ، شد سرگذشت ما

کار عشقه ، این شور ، این شور هر ساله

کار عشقه این دشت ، این دشت پر ناله

بی تو میگشتم من ، منزل به منزل

حرم تو اینجاست ، اینجا تو این دل

سرمو بالا میگیرم تو دنیا 

تو عزیزم کردی میدونم آقا

تو نشونم دادی راه و میدونم

به تو این عشق دلخواه رو مدیونم

دلتنگم اقا جون

دلتنگ دلتنگم….

با پای پیاده ، زدم به جاده

کوله بارم ، غــــــم …