مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

فوائد رفتن به مسجد


1-محبوبترین افراد مسجد

رسول خدا ص از جبرئیل پرسید کدام مکان نزد خدا محبوب است . جبرئیل فرمود مساجد و محبوبترین افراد مسجد نزد خدا کسانی هستند که زودتر از همه وارد ودیرتر ازهمه از مسجد خارج می شوند.

2-فوائد مسجد درعالم برزخ و قبر

کسی که دوست دارد قبر او وسیع شود مسجد بنا کند، و کسی که دوست دارد کرم های زیر زمین او را نخورند مساجد را جارو کند، و کسی که دوست دارد قبر و لحدش تاریک نشود  باید چراغ مساجد را روشن نگاه دارد و کسی که دوست دارد بدنش در زیر زمین، تر و  تازه بماند و فاسد نشود برای مسجد حصیر و  فرش بخرد    .

3-فوائد مسجد در دنیا

پیامبر ص فرمودند هنگامی که بنده خدا داخل مسجدشود وبگوید أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیْطَانِ الرَّجِیمِ ، شیطان می گوید پشتم شکست ، خداوند به خاطر همین استعاذه که انجام داده پاداش عبادت یک سال را در پرونده اعمالش ثبت می کند.

4-محو گناه در راه مسجد و نماز جماعت

امام موسى ابن جعفر (ع) از پدر بزرگوارش نقل فرمود: کسى که در منزلش وضوى کامل‏بیگرد و مویش را شانه کند و خود را معطّر نماید، سپس از خانه‏ اش  به طرف محل نماز برود د قدمى از زمین برنمى‏ دارد و نمى‏ گذارد مگر این که یک حسنه برایش ‏نوشته شود و یک گناه از او محو گردد     

5-قصری در بهشت :

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود: هر کس کلامش قرآن و خانه‏اش مسجد باشد، خداوند منزلى در بهشت براى او بنا مى‏ کند

6-پاداش نظافت مسجد :

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود: کسى که در روز پنجشنبه، شب جمعه، به نظافت مسجد بپردازد، و  به اندازه ‏سرمه‏اى در چشم غبار از مسجد برگیرد، خداوند او را مى‏آمرزد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد