مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

نیمه ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم

مدیر کانون فرهنگی هنری طیار مسجد جامع شهرک محمد بن جعفر طیار(ع )از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد.


00

به گزارش واحد رسانه ای طیار به نقل از دزمهراب، عبدالحسین مختوازاده، مدیر کانون فرهنگی هنری طیار ،عنوان کرد: این محفل نورانی به یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس روز پنجشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری مصادف با ۱۵ رمضان، در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سالن فرهنگی ورزشی ولایت شهرک محمد بن جعفر طیار(ع) برگزار می شود.

وی افزود: در این محفل استاد سید محمد جواد حسینی(از مشهد مقدس) از قاریان برجسته کشور و نفر برتر مسابقات بین المللی آیاتی از کلام الله مجید را قرائت خواهد کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنزی طیار افزود: از برنامه های دیگر محافل انس با قرآن می توان به گروه تواشیح مشکات شامل نوجوان جلسات تربیتی و شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت بسیج محمد بن جعفر طیار(ع)اشاره داشت.

مختوازاده گفت: این محفل با همکاری کانون فرهنگی طیار مسجد جامع و پایگاه مقاومت بسیج محمد بن جعفر طیار(ع) برگزار می شود.

همچنین وی، برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم، طرح تلاوت نور، طرح تفسیر، ، کلاس های روخوانی و روانخوانی ،صوت و ..مسابقات و نشریات قرآنی را ازجمله برنامه های قرآنی کانون فرهنگی هنری طیار برشمرد.

وی در پایان گفت: امید است که در این ماه مبارک همگی بتوانند با بهره گیری از فرصت مناسبی که در اختیار آن ها قرار گرفته است در جهت تفکر و شکرگذاری نعمت ها و قرب به خداوند  حرکت کنند و شاهد تقویت و استحکام فرهنگ اسلامی در جامعه باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد