مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

پویش مردمی "لاله های شهر ما را به مهمانی فرا می خوانند..."-4

پویش مردمی “مهمانی_ لاله_ های شهر” با حضور پررنگ مردم شریف و مومن شهرستان دزفول آغاز به کار کرد.

به گزارش دزمهراب با توجه به نزدیک شدن به یادواره شهدای حضرت محمد بن جعفر طیار(ع)  و اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان خوزستان پویش مردمی”مهمانی_ لاله_ های شهر” شروع به کار کرد.

به این مناسبت فعالان فرهنگی فضای مجازی در یک پویش مردمی با عنوان «لاله های شهر ما را به مهمانی فرا می خوانند… » بار دیگردل های خودشان را با این شهیدان همراه کردند . در این اقدام زیبا هر یک از فعالان فرهنگی و هنرمند با طراحی پوسترها و ساخت کلیپ ها و سرودن شعرهایی در این زمینه فضای مجازی را همچون یک شهر برای لبیک به دعوت مهمانی شهیدان آماده کردند تا هر یک به شیوه ی خود رسانه ای برای رساندن پیام شهدای شهر مقاومت و ایثار دزفول قهرمان باشند.

شما مخاطبان عزیز هم می توانید تصاویر و پوسترها ، کلیپ ها و اشعار خود را برای ما بفرستید و در این پویش سهیم باشید تا این کارها در فضای مجازی و عمومی پخش گردند.

تصاویر قبلی پویش مردمی

لطفا مطالب و اشعار و خاطرات و تصاویر و پوسترها و …. خود را از طریق قسمت نظرات همین پست و یا ارسال ایمیل به info@dezmehrab.ir یاMosque.jamee@chmail.ir و یا از طریق گروه های واتس اپ و اینستاگرام سایت دزمهراب ارسال نمایید، تا با نام خود در این پست به نمایش گذاشته شوند.

شماره واتس اپ جهت دریافت آثار شما:۰۹۳۷۴۴۴۷۲۴۲

DSC03660

IMG_1858

IMG_1841

DSC03663

DSC03828

IMG_2096

DSC03666

IMG_2097

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد