مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار
مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

مسجد جامع شهرک محمّد بن جعفر طیّار(ع)

کانون فرهنگی هنری طیّار

کسب مقام برترین کشوری-خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین براتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات ارزنده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نقش آنها در تربیت نوجوانان و جوانان اظهار کرد: در سطح استان کمتر از 900 کانون فرهنگی و هنری مشغول به فعالیت است که با توجه به سهمیه‌ سال جاری هدفگذاری شده تعداد این کانون‌ها به رقم یک‌هزار خواهد رسید.

وی افزود: از بین این تعداد کانون فعال در سطح استان، 304 کانون متعلق به حوزه روستا و عشایر است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان با اشاره به فعالیت‌های مفید کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق روستایی تصریح کرد: بر اساس ابلاغ‌های چند سال اخیر ستاد عالی مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید شده که به مراکز روستایی توجه خوب و ویژه‌ای شود.

براتی ادامه داد: با توجه به اینکه در مناطق روستایی دسترسی به خدمات فرهنگی و اماکن دولتی کمتر است سعی شده از طریق کانون‌های فرهنگی مساجد این خدمات از لحاظ کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهمترین دستاورد سومین کنگره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مشهد مقدس، کسب مقام برترین کشوری کانون  طیار از بین 8 هزار کانون شرکت کننده  به سرپرستی عبدالحسین محتوازاده از روستای محمد بن جعفر طیار از توابع دزفول بود.

همچنین غرفه استان خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری  به لحاظ داشتن ایده و خلاقیت نو، به همراه چهار استان دیگر برگزیده شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
غلامحسین مختوازاده چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 17:29

با تشکر از اخبار واطلاع رسانی شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد